Ett gäng svar på frågor

Om du fick välja en superkraft – vad skulle det vara? 
Det är ju ingen superkraft egentligen men jag skulle vilja vara en fluga på väggen. Som kan sitta och lura och få höra alla smaskigheter. Jag är inte nyfiken men jag gillar och få reda på saker. Som en person i min närhet uttryckte sig. Det tyckte jag var smart sagt. Jag är ju den där personen som kan komma mitt i ett samtal på jobbet och fråga vad personerna pratar om. Blir så irriterad på mig själv för att är så nyfiken.... hrm... och inte kan låta bli. Som tur är, så är jag inte ensam om det.
Saker som stör dig?
Bossighet och att inte kunna vara ödmjuk. Jag har svårt för personer som inte kan erkänna sina egna misstag utan fortsätta hävda att de har rätt.
Om du fick välja en outfit du måste ha varje dag i resten av ditt liv – vilken skulle du välja?
Tightsen på bilden och så en Hannas Pilates-tröja. Eller en fin klänning, men det kan jag ju inte träna i......
Om du var kändis – Vad skulle du vara känd för?
Kul fråga! Jag skulle vara känd för min fantastiska sångröst och skådespelarskills. Jag har ju sen jag var barn velat stå på scen och sjunga. Så det får det bli!
Vilket är ditt sämsta köp någonsin – Varför?
När jag och Rickard var ute efter en sjusitsig bil, hittar en dodge för ett bra pris som inte gått så långt för det priset. Problemet var att bilen var importerad, mätaren stod i miles och växellådan kraschade efter knappt en månad.... När vi kom på att mätaren var i milens så insåg vi att vi blivit lurade.
Fem saker du inte kan klara dig utan?
Eftersom det står saker får jag vara materiell. Min mobil, min almanacka där jag skriver in allt. Förstår inte hur jag klarat mig utan almanacka tidigare.... Min väska, min kurslitteratur (tråkigt svar...) Ja och så min dator och systemkamera. Det blev sex saker. 
Hur ser det ut där du sitter och bloggar
Jag sitter i köket, på hörnet av bordet så det jag ser framför mig är diskbänken. våra källsorteringskassar till höger om mig och till vänster vårt pyssel och spelskåp. (Har inte glömt inlägget med hemma hos mig. Men det får bli en annan dag när det ser hyfsat ut. Det är alltid grejer överrallt.
Vad är det modigaste du gjort?
Föda barn och vara gravid. Och döma fotboll samt passen jag håller. Egentligen har jag en lightvariant av social fobi så att jag ställer mig så där bland en massa människor förstår jag inte alltid...

Kommentera här: