En sammanfattning av månadens inlägg

Det känns ju helt galet att det är sista mars idag och det är dags att sammanfatta några av månadens inlägg. Tycker den här månaden har avvikit lite mot tidigare då jag skrivit mer "dagboksinlägg" och mindre om keto.
Det perfekta livet - ett inlägg om allt man behöver göra om man vill optimera sin hälsa till max. Ganska omöjligt att leva så i dagens samhälle men det är kul ändå att skriva om det. Och några delar går säkert att göra även om det inte blir "perfekt".
Madeleine ville att jag skulle skriva ett inlägg boken "Att bli en medledare". Det kan du läsa här.
Recension om boken "Att bli en medledare"
Natascha ville veta lite mer om mig så jag skrev ett inlägg om mig och vad man kan förvänta sig av min blogg. Lite om mig
Jag tror jag har några mammor som läser min blogg och då är det här inlägget för dig. --> Pilates vid delade magmuskler
Jag har kört keto ett halvår men sista halvan av mars har jag ätit lite mer kolhydrater. Kan säga att kosten just nu när jag skriver det här inlägget är mer åt LCHF. Ett halvår med ketogen kost
Jag blev utmanad, ska jag bli vegan eller inte? Om jag antog utmaningen eller inte kan du läsa HÄR.
Jag tipsade om en härlig pilatesövning. En av mina hrmm.... ickefavoriter... --> En pilatesövning
Jag känner mig också ganska stel men jag har blivit mjukare. Tänk att det ska ta fem år för att uppleva det. Men jag tänker att om jag varit ytterligare mer konsekvent med just stretchingen så hade det gått ännu fortare.
 
1 Paulina:

skriven

Många roliga och intressanta inlägg du har gjort. 😊Helt galet att det redan är April imorgon. Det går så fort.

2 Lillfoppan :

skriven

Ja mars gick fort! Så roligt med tillbakablickar på inläggen, jag var tvungen att kika in pilatesövningen - så spännande!!

3 Diana Saelöen:

skriven

Åh vad roligt att att göra en sådan sammanfattning och komma ihåg och påminna om några av de inlägg man gjort. Har läst de flesta av dem faktiskt.

4 nouw.com/sannaevelyne:

skriven

Galet att det är april imorgon! Tycker mars mest försvunnit i hela det här virrvarret av corona... Vad skönt att du känner att du blivit mindre stel! Jag försöker också jobba på det genom att gå på yoga :)

5 Lexochlogan :

skriven

Ellerhur helt sjukt att mars är över. Man kan kina tillbaka på en månad med både möjligheter och utmaningar helt klart. Pilates för magmuskler har jag missat så det får jag nog kika in också

6 Jennifer Marie:

skriven

Oh ska genast klicka in på inläggen! :D
Hoppas du får en bra start på April månad :)

7 Moa Larsson:

skriven

Vet du hur mycket pilatesövningar för delade magmuskler jag letade efter efter första graviditeten? Tänk om jag hade haft dig då Hanna! Det perfekta livet har jag plockat upp i en tab här bredvid, jag tror nämligen att jag har missat det inlägget. Alternativt glömt bort att jag läst det men det tror jag inte. KRAM!

Kommentera här: