Saker som slår mig

Hej! Vips har den här måndagen gått, mars månads första. Det känns som att det bara snurrar en massa pilates i mitt huvud. Samtidigt som jag ibland funderar på att sluta hålla pass. Hur jag nu kan säga så med tanke på hur roligt det är under tiden och hur det känns i kroppen efteråt. Hur mycket jag älskar pilates och hur glad det gör mig. Vet inte om det börjar bli lite mycket och att lågan därför falnar lite. Känns mest som knäppa tankar och dumheter som jag inte har analyserat så mycket än. Bara skriver ner de som de kommer.  Känns som såna där tankar som man bara låter noterar att de kommer och sedan skicka de vidare och inte fästa så mycket uppmärksamhet på det.Andra tankar är såklart runt studierna, nya jobbet och löptest. Det är lite intensivt. Hoppas på lugnare tider snart.
- Jag tror att jag har blivit gammal... Vi var på busfabriken idag och när vi hoppade studsmatta kändes det som att hjärnan stannade kvar i luften när fötterna var på studsmattan. Väldigt konstig känsla.....  Men kul var det! Jag är väldigt glad åt att jag inte stannade hemma.
- Jag har glömt bort att dricka idag. Det enda jag druckit är en nocco.... Förutom nu då när jag kom på att jag glömt att dricka....Bra där Hanna.....
- Jag är inte så stel längre... Rollup idag 👇 Det känns som att jag blivit mjukare bara den här senaste veckan.
Bry dig inte om mina inte så raka armar....
Rollup för fem år sedan. 👆
Spine stretch forward idag 👆
Spine stretch forward för ett år sedan.
Jag blir väldigt glad när jag ser de här bilderna för ofta är det ju så att man inte ser sin egen utveckling. Då är det bra med bilder som visar svart på vitt att det faktiskt händer lite. :-)
1 charlottelinden.se:

skriven

Gud, jag skulle verkligen också behöva jobba på min rörlighet. Är så OTROLIGT stel i hela kroppen. Jag tänker ofta att jag ska ta tag i det men likt förbaskat går tiden utan att jag gjort någonting alls. Suck :)

2 Jennysvardag :

skriven

Men du Hanna, så gammal är du ju inte 😛 det där med att det känns som att hjärna fastnar i luften har också också känt när jag har hoppas på stuttsmatta. Men då var jag tonåring 🙈😂 Vad jobbigt att du har fått såna tankar om pilates, dom tankarna kommer nog försvinna snart :)

3 Emma:

skriven

Du får känna efter lite hur du vill göra, du ska ju hålla i pass för att du tycker det är kul och inget måste!
Haha jag är likadan när vi är på Leos Lekland. Man känner sig så gammal när kroppen inte orkar med det man vill

4 Inne hos Ina:

skriven

Åh, jag tror att jag också måste börja fota hur vig jag är. Vissa övningar tror jag är svårt att känna själv hur långt man har kommit. Ska testa :)

5 Lexochlogan :

skriven

Å bilfabriken lät kul. Nejdå du börjar inte bli gammal, bara att hoppa. Visst försvann hela februari bara bort 🤣

6 Tess:

skriven

Gud vilka härliga övningar :D Jadu att hoppa i studsmatta ja vette fan om ja pallar de 🤣 kanske bryter ett ben eller nå med min otur Hahahah spine stretch vill ja testa nångång :)

Kommentera här: