Sammanfattning vecka 41

Vad skönt det var att krypa ner i sängen ikväll efter jobb och sedan en härlig dusch. Det har varit en riktigt intensiv vecka. Särskilt andra halvan, Sollentuna i torsdags och plats på kvällen, jobb och besök på Idas skola i fredags. Igår jobbade jag delad tur och på rasten dömde jag ett gäng matcher. Samma sak idag, döma ett gäng matcher och sedan jobba ett kvällspass.
Väder: Blandat skulle jag säga med minusgrader i början av veckan och senare lite mer lagom temperaturer. Idag var det ju helt underbart väder.
Känsla: Det har varit en intensiv vecka med fullt ös i flera dagar. Men jag har varit glad och känt mig sprallig.
Veckans träning: Tre pass pilates och så fotbollscup i helgen för tolvåriga flickor och pojkar. Jag har totalt dömt 7 stycken 1*25 matcher och så en som var 2*25 minuter. Det låter kanske mycket men jag blev inte trött. Jag fick mycket beröm av spelare och ledare och då är det alltid kul att döma.
Craving: Nocco!! Men jag har fortfarande inte druckit någon även om jag hade med en burk till jobbet både igår och i förrgår. Och till matcherna. Den ligger dock fortfarande oöppnad i väskan. Och det ska den förbli. Oöppnad alltså.
Köp: Något så roligt som ett antivirusprogram. Men jag visste inte att jag hade automatisk förnyelse aktiverad så först trodde jag att någon lyckats komma åt mitt konto..... 
Veckans bild: Mysstämningen i omklädningsrummet på Mjölby Hälsocenter.
Impuls: Att jag hoppat på en kurs som heter "Att leva med kognitiv svikt" på 60 yh-poäng. Den kommer pågå parallellt med den utbildningen jag redan går..... 
Roligaste: Lätt! Döma fotboll och när jag var med Ida i skolan.
Fem positiva från veckan:
- Att jag var med Ida i skolan och hade en mysig dag. 
- Att pilatesträningen står sig, utöver mina pass har det blivit pilates en gång. Sen i september har det alltså blivit 3-4 pass pilates i veckan.
- Att skadan bara blev lite värre av fotbollsmatcherna. Den hade ju lika gärna kunnat gått upp helt igen men så blev det inte.
- Vi hade en intensiv dag i Sollentuna där vi bland annat fick göra ett rollspel. Vi var två grupper och det var så roligt att se gruppernas olika tolkning på huvudpersonen.
- Att jag stått emot mitt sug efter Nocco. 🙈
Mina mest lästa inlägg:
Jag blev provocerad idag
En ny rktning
Boosta kroppen med msm
1 Malin Svensson:

skriven

Hihi åh vad jag önskar att jag kunde låta bli noccon jag med!!! Kram ❤️

Kommentera här: