Vinn smycke från Hannadesign



Idag känner jag mig generös så jag drar igång en tävling där ett av mina egendesignade smycken ligger i potten.

För att tävla gör så här:

Gör ett kollage i din blogg där du visar med bilder hur du skulle matcha smycket. Tänk vår/sommar. Har du ingen blogg går det bra att maila mig eller skriva i en kommentar hur du skulle matcha smycket. Länka både hit till det här inlägget och till min hemsida: www.hannadesign.se. Lämna en kommentar med länk till inlägget: jag är med tex.

Tävlingen slutar den 10 mars 23.59. LYCKA TILL!

PS. Kolla även in mina traderaauktioner. DS

Updaterat: 11.11. Bara en liten förtydling att det handlar om vilka kläder du skulle välja att ha till. Tex kjol, topp och sandaletter.
1 Anonym:

skriven

menar du att man ska matcha, tex halsband, armband, ring?

2 Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag:

skriven

Till anonym: Nopp, vilka kläder du vill ha till.

3 Kikan:

skriven

Gör ett nytt försök att göra ett inlägg, det krånglade ju lite igår :)



Är som sagt gärna med och tävlar. Länk finns på bloggen:



http://hemmahoskikan.blogg.se/2010/march/kikan-tavlar.html



Kram Kikan

Kommentera här: