Träning för hela kroppen

Idag har jag lyssnat på podd, först modiga människor som jag skrev om tidigare och sedan fick jag upp ögonen för en podd som funnits väldigt länge: the Joe Rogan experience. Lyssnade på avsnittet där han intervjuar Robert Malone. Mannen som patenteterade mrna-tekniken som nu används i covidvaccinen. Superspännande och intressant. Köper dock inte allt som sägs ska jag säga men mycket är tänkvärt.
Haft lite ont i min vad idag så det satt långt inne att träna men till slut bestämde jag mig ändå för att känna lite på vaden. Joggade ungefär 10 minuter och gick därefter i rask takt en kvart. Jag behöver styrketräning så jag körde 7 övningar, 10 repetitioner och fem set:
10×knäböj
10×utfall framåt
10×utfall bakåt
10×rollup
10×höftlyft
10×tricepscurl
10×bicepscurl
Sen såklart femtio repetitioner totalt med olika ryggövningar. Det blev helt klart en härlig #fullbodyworkout 👊👍💪Avslutade med #stretch och #rörlighet för hela kroppen.😍 Känns så skönt!
 

Kommentera här: