Idag har jag:

- Läst lite om chock och respiration
- Äntligen har platserna släppts på intensivvårdsutibldningen i Linköping så jag har gjort en ansökan. Förhoppningsvis blir jag antagen. Besked får jag i juni
- Funderat på om jag ska träna något.
- Käkat godis, tittat på House och Änglagård - tredje gången gillt.
- Funderat på inlägg att bryta av med. Går inte så bra, nästkommande inlägg kommer också vara på det tänkvärda temat.
- Blivit glad över januari månads högsta besökssiffror här på bloggen.
- Ätit en lchf-lunch serverad av Rickard.
- Fått ett telefonsamtal från min chef. Kommer mest troligt att jobba några veckor på pandemin. Exakt plats och start har jag inte fått än. Men jag kan tänka mig att jobba med covidpatienter igen. Har varit inställd på att det behövs så jag blev inte förvånad när hon ringde. Även om jag ofta tänker att de patienter som jag tar hand om på lungan är precis lika akut sjuka som en covidpatient.

Kommentera här: