En viktig video*2

Det är måndag och jag tänkte inte mjukstarta bloggveckan. Istället kommer jag rivstarta med att tipsa om en video som jag sett redan tidigt i pandemin men jag tror inte att jag någonsin delat den här. Häromdagen blev jag påmind av en bloggläsare så idag tänkte jag faktiskt lägga ut en länk till den. Som med allt som kritiserar vaccinkampanjen har videon plockats bort från youtube så det är tur att det finns alternativa sidor. Du kommer få lyssna på Michael Yeadon som arbetat i 32 år i läkemedelsbranschen, han har varit vice vd och chefsforskare på Pfizer där han arbetade i 16 år. Hans vädjan är att vakna innan det är försent!
'
Vill även tipsa om ett nyhetsinslag som berättar mer om EMA och deras varning kring upprepade boosterdoser. När ska regeringen och FHM göra en kovändning i rekommendationen? Läs mer HÄR och HÄR (kommentarerna)
1 ingmarie:

skriven

Snart kommer sanningen segra och då får de stå där med skäms-struten på huvudet!

Kommentera här: