En trött Hanna

Jag vill mest gå och lägga mig och sova efter starten på den här veckan. Som du kunde läsa i mitt förra inlägg så hade jag svårt att somna igår kväll. Så jag är inte piggelin idag efter dagens arbetspass. Betydligt lugnare idag dock än förra veckan men jag hade ändå saker att göra. Fick beröm av sjuksköterskan som jag jobbade med idag och sådant gör mig alltid glad.
Eftersom jag nu fått ont i ett muskelfäste cyklade jag till och från jobbet idag och tjena vad tungt det var. Cyklade långsammare än när jag har motvind. Det var inte min cykeldag helt enkelt fast det var i princip vindstilla och strålande sol när jag cyklade hem.  När jag kom hem tränade jag en timme pilates med Linnea, lite mindre förresten för vi pratade lite innan vi kom igång. Idag ville jag köra något lugnt och snällt mot kroppen och jag fick precis det. Perfekt ju! Hoppas på en bättre dag imorgon.
Bilden är från när jag, Rickard, J och E möttes upp vid stångån för ett år sedan för ett härlig träningspass i solen. Lite kul att det varit samma väder idag.
Vet du vad jag är sugen på? Jag vill äta en massa frukt och grönsaker. Till exempel härliga grötfrukostar med banan och nötter. Måste hitta en bra kombination som min mage tolererar.... Nötter och mandlar kan jag dock börja smaska på när som helst ju! 😋

1 znogge:

skriven

En sådan frukost vore inte det sämsta men ändå blir det oftast samma sak här. Det innebär naturell yoghurt, müsli och en halv banan.

Kommentera här: