Om man vill bli bra på något....

...... Krävs fokus och hårt jobb. 
Den här veckan har jag fått tillbaka min längtan att bli riktigt duktig på pilates. Längtan efter få hålla fler klasser, gå den kompletta pilatesutbildningen där jag även får utbildning i apparaterna och mer teoretisk kunskap utöver den praktiska kunskapen. Så det är just det jag tänkte sitta med idag. Bäst att passa på nu när jag är betydligt piggare idag efter en bra natt med ordentligt med sömn.
Den här veckan har jag fått ihop över två timmars praktisk pilatesträning och det är betydligt mer än vad det blivit de senaste månaderna. Känns bra att vara igång på allvar igen, nu ska det bara bibehållas också men med min nytändning tror jag inte det blir några problem. Så ljusen är tända, jag har bryggt en stor kanna te och nu är det fokus som gäller.

Kommentera här: