Fem en fredag vecka 45: Räknetal

Jag levde i illusionen om att jag skulle kunna sova längre igår men jag vaknade samma tid som i förrgår. Det är för lite sömn alltså men funkar ju när jag inte ska tillbaka. Tänkte när jag skulle åka iväg på min pilates att jag skulle vara rörigare än vanligt men nä, det blev tvärtom, haha. Blev ett bra pass med mina deltagare, igår fick jag dessutom en ny deltagare som tyckte passet kändes bra. Så roligt ju! Den här hösten är min pilateskurs större än vad den någonsin varit. Jag är van vid att ha tre-fyra deltagare varje gång men igår var vi sex stycken + jag (totalt 10 anmälda). Hur roligt som helst ju! Men jag känner att jag vill lära mig mer och bli ännu bättre. Både på att instruera och bli starkare själv. Behövs mycket träning.....
  1. Nämn fem av dina käraste ägodelar? Min familj är såklart kärast för mig men jag äger inte min familj. Så det får bli materiellt: min telefon, min dator, min kamera, alla foton på familjen och så huset vi bor i. Vi hyr huset men jag vill aldrig flytta härifrån!
  2. Vad är fyra saker du har gjort den här veckan? Jag har jobbat natt, tränat två timmar pilates, sprungit en runda och sett en bra film med Drew Barrymore i huvudrollen: Miss you already heter den.
  3. Vilka är dina tre senaste telefonsamtal? Jag har pratat med mamma, J och Alexander (sonen).
  4. Vilka två val velar du mellan? Just nu velar jag om jag ska springa dagens träningspass i skogen eller på löpbandet.
  5. Vad är en sak du aldrig kommer glömma? Ingen kommer väl glömma året 2020 och jag kommer heller inte glömma alla lärdomar som jag fått under 2021. När barnen föddes är såklart också något som jag aldrig kommer glömma.
Frågorna är från Elisas fem en fredag. Häng på du också!
1 Hanneles bokparadis:

skriven

Mysigt att se en bra film ibland, det är så fint att vara i skogen nu, när vädret tillåter, tja, äger inte min familj, har bara till låns.... ❤️ ha en bra dag!

2 Beatrice :

skriven

Vad kul när det sprider sig och man får fler som deltar! Grattis eller vad man ska säga ;)

3 Madde :

skriven

Vad skönt att det gick bra på pilatesen. Likaså att fler kommer. 50% ökning typ :-) Beundrar er som kan jobba natt, är ju så kvällstrött så det går bara inte. Har testat.

4 Karoleen:

skriven

2020 kommer vi sent glömma! Det har du så rätt i, det är egentligen lite sjukt, att 2020 kommer komma ihågs precis som kanske 1989 då Berlin Muren föll osv.... Det är en väldigt märklig del i historien. Men samtidigt en väldigt bra och intressant lärdom, om hur fort saker kan gå från ett läge till ett annat.

5 Klimakteriehäxan:

skriven

Den valsituationen klarade du nog av galant - bra resultat vilket alternativ det än blev! Trevlig helg!

6 it_is/Anette:

skriven

Kul att läsa dina svar och tack för tipset på film.
Det ruggiga är när man tittar hur folk beteer sig nu, om man tänker på pandemin 2020 - så verkar det som om lärdomen ialla fall jag trodde alla fått är som bortblåst...
Ha en fin helg

7 Lillian:

skriven

Jeg synes ikke det var så enkelt å finne fem ting som betyr mye for meg.

8 Amanda:

skriven

Nej du har nog rätt ingen kommer nog i första taget glömma vad som hände 2020, det kommer nog finnas med många år framöver. Förresten vad snygg bloggen blev med förändringen :)

9 A ROOM OF MY OWN:

skriven

Hannas plankutmaning ser imponerande ut. du måste vara jätteduktig på pilates vid det här laget. kul att deltagarantalet växer. 2020 är det nog ingen som glömmer. det fick väldigt många att må riktigt dåligt. tyvärr har vi väl inte sett slutet ännu. ha en skön helg!

Kommentera här: