Fem en fedag vecka 12: John Blund

Det är dags för veckans fem en fredag hos Elisa. Veckans tema är John Blund. 
  1. Vad är det sista du gör innan ögonen stängs för natten? Det sista jag gör är att ställa klockan på mobilen så jag vaknar i tid. 
  2. Vad handlade din senaste dröm om? Jag drömde om mina barn. Men jag minns inte exakt vad den handlade om. 
  3. Hur många timmar sömn per natt brukar du få? För lite generellt, när jag jobbar kväll somnar jag sällan tidigare än elva och det är egentligen för sent när klockan ringer halv fem på morgonen. Piggast blir jag när jag lägger mig innan nio. 
  4. Är du en morgonlärka eller nattuggla? Morgonlärka är det för mig. 
  5. När sover du som bäst? När jag får sova i Rickards knän i soffan. Då sover jag som en gris. 
1 Hanneles bokparadis:

skriven

morgonlärka har jag nog aldrig varit...

2 Gerd:

skriven

Fint att läsa dina svar. Närhet när man sover betyder mycket.
Trevlig fredag!

3 A ROOM OF MY OWN:

skriven

jag drömde en serie drömmar för många, många år sedan. det var krig och jag skulle gömma undan mina tre små bröder. usch, det var hemskt.jag var rädd när jag vaknade också. helst vill jag vara uppe på natten och tidigt på morgonen

4 Robert W:

skriven

Vad gulligt det lät att sova i kärestans knä.

5 Paula:

skriven

Sommartid avundas jag morgonlärkorna, tidiga sommarmornar är underbara! Men dem sover jag bort...

Kommentera här: