Fem en fredag vecka 4: Isbrytare

Så skönt, fick provsvar för en timme sedan och återigen var provsvaret negativt. Tog bilderna igår när jag inget hellre ville än att gå ut en sväng i snön. Kände inte riktigt att kroppen var med på de noterna men lite luft fick jag iallafall. Snön vräkte ner hela dagen och natten och bilderna visar inte hur det såg ut. Möjligtvis bilden längst till höger.

Du deltar genom att svara på frågorna i din blogg (eller genom en kommentar om du inte har en blogg). Lämna gärna en kommentar här så jag och andra kan hitta in till dig och läsa dina svar. Glöm inte att länka hit så fler kan ta del av Fem en fredag. Elisa

  1. Skulle du hellre ha 10 hobbys eller 1 passion? Lätt val. Jag har hellre en passion än 10 hobbies.
  2. Vad är det konstigaste i ditt kylskåp? Jag har inga konstiga grejer i kylskåpet.
  3. Vilken är den vackraste plats du har sett? Hoburgen på Gotland!
  4. Vilken låt har du spelat mest den senaste veckan? Musik från serien Glee. Dont stop believin´ gillar jag extra mycket.
  5. Är du en sparare eller spenderare? Gäller det pengar så är jag mer av en spenderare. Saker däremot sparar jag, har så svårt att göra mig av med grejer.
1 Robert W:

skriven

Svaret på sista frågan skulle kunna gälla mig också :)

2 Lillian:

skriven

Det er ikke enkelt å kaste noe, man kan jo kanskje få bruk for det en dag. Jeg har vel kanskje i overkant litt for mye kjekt å ha...

3 Hanneles bokparadis:

skriven

jag hade mina engångslinser i kylskåpet men nu är det slut. Lite så här också, jag tycker om mina saker :)

4 A ROOM OF MY OWN:

skriven

en behöver inte åka utomlands för att se vackra platser. har också svårt att göra mig av med saker, särskilt kläder och böcker. inga direkt konstiga saker i kylskåpet däremot ett par för gamla

5 Gerd:

skriven

Hela Sverige är vackert. Jag har aldrig varit på Gotland, desto mer på Öland. Vackert med öar!

6 Paula:

skriven

Hoburgen har jag besökt en gång, Gotland är så vackert, likaså vår andra stora ö. Öland.
Du har ju en passion, pilates!

7 it_is/Anette:

skriven

Det där var ett bra svar på det här om man är en spenderare eller sparare... ditt svar passar för mig med :)

8 Karoleen:

skriven

Skönt att inte ha några konstigheter i kylskåpet =) Det känns som att det alltid samlas en massa i botten på kylen =)

Kommentera här: