En lista med tre saker

3 saker jag ser fram emot
- att få köra igång min pilateskurs i Mjölby.
- att springa löptest med godkänt resultat. Check på den!
- att få döma i team med mig som huvuddomare.
3 saker jag gillar:
- att fota spindlar.....
- mitt jobb
- att döma fotboll
3 saker jag längtar efter:
- Jag vill åka tillbaka Gotland. Jag brukar inte längta tillbaka så intensivt som jag gör just nu. Men oj, vad jag älskar den där fantastiska ön!
- min pilateskurs som drar igång i september.
- att vara stark, snabb och lätt i steget.
3 saker jag inte gillar
- Att jag sover för lite. 
- Att jag under semestern sovit för lite så jag är så trött...
- Insekter (säger hon som helt fascinerat studerade en liten insekt i en nyponros....)
 3 saker jag vill
- Bli mer pigg
- Ta bättre hand om mig själv
- Träna mer pilates
3 saker jag borde
- avinstallera några spelappar
- ta tag i hemmet och slänga sådant som inte använts.
- Sova mer!
3 saker jag kan
- ta venprov på mig själv. 😜
- döma fotboll
- instruera i pilates
3 saker jag inte kan
- spela fotboll....
3 saker jag ofta pratar om
- Pilates
- Hälsa
- Corona (sorry alla som känner mig och får lyssna på allt prat).
3 saker jag önskar mig
 - en smärtfri kropp. De senaste veckorna har jag haft lite väl ont för min smak. Det blir bra att min pilates snart drar igång igen.
- att vaccinationshysterin snart lägger sig.
- att även de som inte delar den gängse uppfattningen ska få komma till tals.
3 saker jag blir lugn av
- pilates
- Rickard
- träning
3 saker jag blir stressad av
- personer som ligger långt under tillåten hastighet i trafiken när det är bra väglag.
- jag kan bli stressad av att inte veta, jag vill ha koll på läget.
- när för mycket sker på en och samma gång.

 
1 Anna:

skriven

Detta inlägg tror jag redan att du har publicerat en gång?

Svar: Nej det tror jag inte. Möjligtvis att jag råkat publicera och sedan ändrat mig och du hunnit se inlägget. 🙂
Hanna

2 ingmarie:

skriven

Många roliga och bra 3-punkter!

Kommentera här: