Fredagslistan

Jo men lite så, jag är trött idag! När jag kom hem från jobbet visade det sig att min telefon laddat ur. Det är ju lite katastrof nu för tiden när man har precis allt i telefonen. Allt från kontakter, till bankärenden och så vidare. Som en liten dator. Som tur var så felsökte jag och hittade ett tips om att ansluta telefon till datorn och då funkade det att ladda den. Men det tar tid. Funderar över om jag vågar testa att ladda telefon i väggen nu. 🤔
Vad är du glad för idag? Att venprovet jag tog lyckades på första försöket. Att det är sol och att det är fredag! Visserligen jobbar jag i helgen men jag har fredagskänsla ändå. 
Vad lyssnar du på idag? Jag tog med mig hörlurarna för att jag skulle lyssna på något på vägen till jobbet men det slutade med ingenting. Kände att öronen behövde vila lite. 
Vad har du på dig idag? Träningskläder.... Fast jag skulle hellre vilja ha på mig min röda jumpsuit.
Vad är du på för humör idag? Jag är glad men väldigt trött. Det har varit mycket att göra på jobbet och jag har inte suttit många minuter utöver rasten. Det har varit väldigt lugnt ett bra tag och nu är det ett lite annat tempo. 
Vad blir det för middag? Känner mest för tacos.Våfflor skulle vara gott med Vad ska du äta ikväll? 
Hur ser dagens planer ut? Nu är det ju snart kväll men jag har jobbat iallafall. Det var full rulle och jag satt inte många minuter i ett sträck. 
Vad händer i helgen? Jobba, och så dömer jag en match på söndag.
Vad längtar du efter just nu? Att vara fri från min förkylning, köra tuffa intervallpass och tid med Rickard och barnen. 
Listan har jag snott från Engla.

Kommentera här: