I karantän

Jag är redan hemma från dagens jobb. Jag blev hemskickad eftersom jag blev väldigt tät i näasan. Kändes lite surt eftersom att jag annars mår bra, gick och la mig tidigt igår och somnade så jag har varit pigg. Så imorgon blir det coronatest igen och jag får vara i karantän tills svaret kommer. 😷😷 Fördelen är att jag fick lite extra tid att ta hand om min lilla blogg, kan titta på julfilmer och äta pepparkakor tidigare än om jag varit på jobbet. Om man nu ska se något positivt med det hela. Hur mår du? 
1 Jessi :

skriven

Å så surt sånt är nu. Men det är ju som det är.
Så bra att du såg positivt på det. Att du kan äta pepparkakor, se julfilmer & fixa med bloggen ☺️.
Hoppas att det visar så att du får gå till jobbet igen.

2 Amanda:

skriven

Hoppas att det inte blir än lite täppt näsa. Skönt att du har kunnat tagit det lugnt och skött om bloggen lite nu. Har du även hunnit ätit några clementiner? ;)

Svar: Klart jag har! :-)
Hanna

3 Corkystyle :

skriven

Hoppas du mår bättre snart. Håller tummarna att provsvaret är negativt!

Kommentera här: