Ett foto i timmen

Hej måndag och ny vecka! Nu har jag nästan precis kommit hem från jobbet. Är hur trött som helst. Det blir läggdags tidigt och jag hoppas verkligen att jag får sova i natt. Helgens problem var inte att jag var uppe sent utan snarare att jag inte kunde somna och sedan när jag väl somnade så vaknade jag bara en massa. Suck alltså! Natten som gick fick jag iallafall sova mer, men det räcker inte med en natt för att komma i fatt med missad sömn. 
Visst är det vackert med syrener! Men fy vilken allergisk reaktion jag fick av doften på vägen till jobbet. Min näsa bara rann och kliade och då hade jag ändå tagit mina allergimediciner. Har aldrig haft problem tidigare med pollen och dofter men efter trettio var det som att något hände med kroppen. (Är 36 nu)
Tänkte avsluta inlägget med gårdagens bilder. Tänkte att om jag använder min fantasi så kan jag nog hitta lite roligare bilder än bara bilder från filmerna.
06:55 Allt annat än pigg....  Först trodde jag att jag blivit sjuk, kollade tempen men den var perfekt. Sen brukar jag heller inte kunna äta när jag är sjuk och aptiten var det inget fel på.
07:55
Jag satt med ett blogginlägg med tips på läsvärda inlägg hos andra. Kommer inte publiceras de närmaste dagarna. Tror jag iallafall inte. Vi får se om jag snubblar över fler läsvärda inlägg innan dess.
9:41 Kikade på New moon. Timmen innan dess fotade jag Ida med hennes frukost men eftersom hon helst inte vill vara med på bild så blir det bildlöst från 9-tiden.
 
10:55 Läste bloggar och kommenterade bloggar.
12:11 En del av dagens lunch. Det blev spagetti och köttfärssås. Så gott det är med färska champinjoner i!
12:49 Vilken mörk himmel! Funderade över när ovädret kommer...
14:33 Rickard kollade på nat geo wild som handlade om rovdjur under vatten. Hur spännande som helst ju så en stund blev det ett mellanting mellan naturprogram på tv och Breaking Dawn.
15:44 Himlen fullständigt öppnade sig.....
18:06 Hämta Samuel och därefter besök på McDonalds. Så gott ju!
19:14 Soffhäng och Solsidan. Kan inte bestämma mig för vilken serie jag gillar bäst. Solsidan eller Sjölyckan... Och det här var gårdagens sista bild.

Kommentera här: