Bananpannkakor och träff med tjejdomarna

Igår tyckte min kropp att det var en bra idé att vakna klarvaken tio i fyra..... Det tyckte inte jag men det var bara att gilla läget. Försökte såklart somna om men nepp det gick inte alls. Halv fem ringde klockan och då klev jag upp. Knallade bort till tåget och när jag kom fram kunde jag sätta mig in i det som hänt sedan sist i lugn och ro. Igår var det inte riktigt lika lugnt men det passar mig bättre. När jag kom hem från jobbet så åt jag ett gäng nötter och laddade upp för att åka till Ryd. Eftersom jag vaknade så tidigt kände jag inte riktigt för att springa. Istället blev det en powerwalk i riktigt högt tempo i underbar kvällssol. Kvällen avslutades i soffan med choklad och Rebecka Martinsson. Som jag somnade ifrån...
Idag fick det bli sovmorgon och för en stund sedan åt jag frukost. Det blev bananpannkakor, har längtat efter det hela veckan. Dagens planer är att träffa damdomarna, vi ska testa sup, i mailet stod det bara vatten och bräda. Antar att det är standuppaddleboard som syftas på. Jag som är världens badkruka. Vill inte trilla.... 😜
1 Pärla:

skriven

Usch för att vakna så tidigt, jag är ofta likadan. Förstår att du inte var så taggad på att springa men skönt att ta en PW i solen. Gott med bananpannkakor med!

2 Motherandwife :

skriven

Vad mysig bild och vad ser gott ut till mat. Ja du de där med kroppen asså haha. Känner igen de ❤️

3 Marie:

skriven

Ohh så smaskens och härligt att äta i solen

4 Ullie:

skriven

Men oj typ då somnade ja inatt o vakna efter sex timmar skit natt
Hoppas mötet va bra kram

5 Elin | ute med självbiografin "Genomskinlig grå" 23 april 2020:

skriven

Hjälp det va tidigt att gå upp & dessutom gå ut & gå…förstår att du somnade sen. Gott med choklad ju!

6 jessica:

skriven

så himla segt när det verkligen inte går att somna, så hade jag för några dagar sen också, vet inte hur många avsnitt i serien jag kollade på då jag hann gå igenom innan jag lyckades sova någon timme i alla fall 😅

7 Blondina:

skriven

Hur god såg inte den maten ut? Alltså oj, man vart riktigt sugen nu :D Ja sovmorgon måste alla få ta någongång :) Sen frukosten lät heller inte fel :) Jag är heller ingen frukostmänniska tyvärr, de är bara kaffe som slinker i en hahah

8 Therese Carlsson:

skriven

Älskar Rebecka Martinsson, tråkigt bara att det är sänsongsfinal. För lite avsnitt ..
Vad är damdomare? Är det domare som är kvinnor???

Svar: Ja, precis. :-)
Hanna

Kommentera här: