En kvällspromenad och 76 benlyft

Alltså när jag läser min rubrik känner jag mig lite halvgalen. Inte med promenaden men med 76 benlyft. Jag har inte tränat idag då jag hade match som ad igår, match som ad imorgon och som hd på onsdag. Men en promenad är ju aldrig fel. Dock så fick jag övertala mig själv och utan Rickard hade latmasken garanterat vunnit. Men vi gick en härlig rask promenad och när vi kom in körde jag styrka för magen. 76 benlyft blev det. Jag kommer ha träningsvärk i magen imorgon. Efter magövningarna så stretchade jag och hjälp vad stel jag är i kroppen. Känner mig bokstavligen som en pinne. Men jag räknar med att om jag bara kommer igång med pilates igen så kommer jag snart bli mjukare. Det är aldrig för sent att börja. :-)
En av övningarna jag gjorde fast bilden är gammal.
Åh. vad jag önskar att jag hade systemkameran med mig förresten. Två igelkottar gick vi förbi och jag är verkligen svag för igelkottar. Tycker de är så söta. Jag har ett par suddiga bilder på dom. Alldeles för suddiga blev de för att lägga upp här tyvärr.
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Tess:

skriven

Gud va ja saknar mina kvällspromenader - tog aldrig kvällspromenader förut men blivit kass på de. De är så skönt å mysigt så där innan man ska lägga sig för att sova

2 Jessica :

skriven

Åh håller med dig igelkottar är så söta vi brukar ha några på besök på gräsmattan, dock inte sett dom något i år tyvärr🤔❤️

3 Amanda :

skriven

Oj vad många sådan magövningar du orkar att göra härligt med en promenad med försöker med träna lite 😊

4 Lexochlogan:

skriven

Ja då lär det kännas helt klart. Ändå superbra jobbat måste jag säga, det är så värt det i efterhand. Skall försöka börja med hemma träning här nu framöver, 30 minuter varje dag

Kommentera här: