Jag fick åka iväg och döma fotboll

Godmorgon!
Här ligger jag i sängen och skriver. Det blev ingen mer uppdatering igår fast jag tänkt skriva. Istället kollade vi på House och åt jordgubbar. Apropå jordgubbar så blev det även min kvällsmat. Jordgubbar med mjölk och grädde och så macka till. Det är så mycket sommar och barndom för mig. 
Jag fick även åka iväg lite hastigt och lustigt och döma fotboll. Och det gick ju bra. Fick testa på att döma i tvådomarsusten. Aldrig gjort faktiskt så det var kul. Dagens planer idag är att springa supertusingar sen får vi se. Först frukost! 
1 Louise Baumgärtner:

skriven

Jordgubbar är gott! Kul, och skickligt att kunna döma i fotboll. Hoppas du får en fin vecka. Jag försöker hemestra efter att ha påbörjat min semester, men det är enklare sagt än gjort, särskilt nu när det inte är badvänligt längre, utan kyligare och blåsigt. Kram!

2 Ellen Delin:

skriven

Åhh men vad gott med jordgubbar. Helt perfekt kvällsmat ju! 💙

3 Ellen Delin:

skriven

Åhh men vad gott med jordgubbar. Helt perfekt kvällsmat ju! 💙

Kommentera här: