Från mörkt till ljust

Godmorgon! 
Hoppas att du mår bra. Jag känner mig lite sådär. Inte sjuk men lite ledsen. Känner mig trött på mig själv. Nu måste jag hitta ett sätt att rycka upp mig på. Ska nog träna lite pilates på förmiddagen, det brukar alltid pigga upp. 
Idag har jag en ledig dag och just nu skiner solen. Men det ska enligt väderrapporten regna. Hela veckan ska det regna. Så tråkigt, jag skulle vilja måla färdigt innerstaketet. Men annars kan jag ju alltid fortsätta läsa min bok av Sophie Kinsella. Från kriminalitet till feelgood. Jag fick frågan om jag inte kunde recensera den senaste boken jag läste och det blir nog så att jag recenserar hela serien om Jana. Men vi får se.  
 
1 Amanda :

skriven

Här är det med väldigt mycket rengn tycker jag vilket är väldigt tråkigt nu under dagarna

2 Emma Engström:

skriven

Ibland kan man inte lita på väderapparna har jag märkt, det kan ändras otroligt mycket på dagarna och även samma dag! Hoppas det inte bara blir regn under veckan :) Vore jättekul om du recenserade boken efter du läst, så gör gärna det om du vill! <3

3 Hilma Eklund :

skriven

Åh den här boken måste jag lägga på minnet. Jag tycker så mycket om många av Sophie Kinsellas böcker! ☺️❤️

Kommentera här: