En rawfoodkväll

För två år sedan bjöd Sofia in till en rawfoodkväll där hon bakad en massa nyttiga och goda godsaker. Vi var ett gäng tjejer som träffades i hennes lägenhet en varm sommarkväll. Jag och mannen hade gjort en massa ärenden på dagen och så hann jag inte hem emellan och byta kläder. Det var inte så där jättevarmt på dagen men sen på kvällen var det det och jag hade jeans och långärmad tröja på mig. Varmt.... Vi hade frågesport kring hälsa och fick svara på kluriga frågor. Vore kul med en repris framöver faktiskt. :-)
 
 
1 Madde :

skriven

Vilken kul temakväll. Såg ut att vara mycket gott på det bordet. Chokladbollar är allt godast på dadlar mm. Ändå jag tycker är godare än "vanliga"

2 jessica:

skriven

Oj så mycket godsaker. Vad var det för sorts frågor?? Härlig och lite annorlunda (i min värld) kväll låter det som!

Svar: Frågor om hälsa, vilka effekter gurkmeja har på kroppen till exempel. Det är den enda frågan jag kommer ihåg. :-)
Hanna

3 Sandifighter:

skriven

Ser supergott ut. Kan tänka mig att ni njöt där ❤

4 Tess:

skriven

Gud så goda tårtorna ser ut, synd man inte tål nötter..för choklad älskar jag :(

Kommentera här: