ÖNSKEFREDAG

Idag tänkte jag att vi skulle göra något så roligt som att du får önska inlägg. Åsikter, träning, vardag, barn, you name it. Så kom med dina idéer så får vi se vad jag kan koka ihop för något. :-D Har du funderat över varför jag är så kär i pilates eller varför jag äter keto. Vad är ens keto? Ja, dessa frågor vet ju du svaret på som hängt här ett tag. Mer info kring just pilates och keto finns i mitt arkiv. Bara kolla kategorierna pilates och så ketojourney. :-) Men, feel free att önska vad du vill! Nästan. 😜
 
1 Lisa:

skriven

Nappar på detta med "önskat inlägg ". Jag undrar om du kan skriva lite om vad du har för inställning till vegetarisk/vegansk mat. Om du provar det ibland och så . Ha en fin fredag kram <3

Svar: Vad roligt att du frågar! Jag har faktiskt redan ett inlägg tidsinställt om just vegetarisk mat. :-)
Hanna

2 nouw.com/Sannaevelyne:

skriven

Vilket bra sätt att göra sina läsare mer delaktiga på :) Jag skulle vilja se ett inlägg om ditt hem! Hur det ser ut och vad du gillar :)

3 Ullie:

skriven

Va det genom din man du började drömma eller bara en längtan att pröva liksom

4 Rebecca:

skriven

Jag älskar att läsa inlägg om barn och vardag, sånt som man lätt kan relatera till. Så jag ”önskar” gärna fler sådana inlägg ☺️.

5 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★:

skriven

Jag vill gärna veta lite mer kring om du skulle kunna tänka dig ta upp ridningen igen. Jag skulle gärna vilja veta mer om din tro också, hur den speglar din vardag. Går du i kyrkan och liknade :).

6 - E:

skriven

Önskade inlägg är ju en jättetrevlig idé :) Här är några förslag från mig:
* Politiska åsikter
* Favoritartist
* Bästa skolämne

7 Jessica :

skriven

Vilken rolig grej med önskeinlägg här kommer några i från mig :dina bästa blogg tips för att få en bra blogg och marknadsföring? Boktips några böcker man enligt dig inte får missa😍😍

Kommentera här: