En månad kvar till nystart

Den här dagen har bara susat förbi. Jag har ju jobbat hela dagen och vips var klockan åtta och jag fick åka hem. Imorgon jobbar jag till två och sedan är min jobbhelg över för den här gången. Som sagt, det har gått så snabbt. Den här schemaperioden har jag fått in två stycken treledigheter. Vet inte hur jag lyckades med det men jag tänker njuta. Idag slog det mig att imorgon är det en månad kvar till jag börjar på sjukhuset. Tycker tiden hittills sniglat sig fram och så vips är det bara en månad kvar. Den här månaden kommer gå ännu snabbare tror jag. Jag ser verkligen, verkligen fram mot det.  Men en liten del är lite rädd med. Tänk om de inte gillar mig.....
Tänkte avsluta sista inlägget i februari med att tipsa om ett gäng inlägg. Kika in hos Tessy - jobbar extra
Jessica om regnbågsblod,
Ullie 
Madeleine - My little ponys. 
Amanda - helg igen.
1 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★:

skriven

Åh förstår att det är dubbla känslor, men vet du jag har svårt att tro att någon inte skulle tycka om dig. Du är driven, snäll och glad :D. Du är ju en sådan man vill ha både som vän och kollega. Jag tror det kommer bli hur bra som helst för dig :).

2 Louise Baumgärtner:

skriven

Varmaste lycka till, det går säkert bra, du verkar så trevlig ;) Ha en fin söndag!

3 Anonym:

skriven

Det kommer nog gå jätte bra där på sjukhuset tror jag ❤️ klart folk kommer gilla dig 😍

4 Tess:

skriven

Bästa är när dagarna poff över slut hem o njuta av lite ledighet :D

Kommentera här: