Veckans lista, vecka 35

Ja, nu blev det tomt här igen. Mer standard nu än att det hela tiden finns något nytt att läsa. Sen sist har jag betat av ytterligare ett natt- och ett dagpass. Och så har jag haft mitt måndagscirkelfys. Jag var helt säker på att jag jobbar dag imorgon men så jobbar jag kväll. Så då får jag sovmorgon, inte mig emot. Jag har varit trött idag. Upptäckte även att jag blivit flyttad till ett kvällspass en måndag framöver så då behöver jag vikarie på mitt pass. Eller om jag byter med någon. Jag får kika lite på det. :-) 
Tänkvärda: 
Känsla: Jag känner mig som en gammal tant i en snart 37-årings kropp. Jag har ont överallt och är trött. Har haft känslan av att vara bakis men utan att ha druckit en droppe alkohol.  Det "fina" med att ha jobbat natt. 
Fundering: Man ska respektera varandra. Men, om man själv inte får respekt, måste man då visa respekt tillbaka? Jag menar inte att på något sätt vara otrevlig men när är gränsen nådd för när man inte längre kan förvänta sig ett respektfullt bemötande tillbaka. Jag har inget svar, jag tänker mest högt bara. Behandla andra som man vill att andra ska vara mot en är ett bra ledord. 
Väder: Det var sommar ett tag men nu känns det som att hösten är. Nätterna och morgnarna är kalla och det är inte supervarmt på dagarna längre.
Bild: 
Den här bilden är egentligen från veckan innan. Men hur gosig! 😍
Träning:  Jag har dömt ett par matcher, spungit löptest med en domare som inte kunde springa i våras. 
  1. fokus: mycket ben 
  2. stretchlåt: goliath med Laleh 
  3. App: intervall trainer. Perfekt ju på mitt cirkelfyspass och löptestet i fredags.
Bästa: Att få dra igång mitt måndagspass!
Mest lyssnat: I våras upptäckte jag podden Sekter med Alex Letic. I veckan upptäckte jag att fyra av höstens avsnitt har släppts så jag har strecklyssnat! 
Positiva från veckan: 
- att dra igång min cirkelfys. Det kommer bli riktigt bra det här! 
- att jag aldrig behöver bekymra mig över löptestet under den nivå jag är rankad så länge jag håller igång. 
- att det har gått så bra att jobba natt.  
- jag har haft en bra träningsvecka. 
 

Kommentera här: