Jag letade efter ursäkter att slippa idag

I eftermiddags satt jag i soffan och var så seg och hade ingen lust att åka på spinning. Jag letade efter ursäkter att slippa.
- Det skedde en bilolycka på motorvägen så det är säkert en massa köer överallt. 
- Jag är trött. 
- I bilen på väg till passet så kände jag efter. "Jag tror nog att jag har lite ont i huvudet och känner mig yr". 
Ingen av dessa ursäkter bet på mig. Jag tog mig till spinningsalen iallafall. Och vilket bra pass det blev. Jag gillar ju när intervallerna är korta, snabba och tuffa. Plågan blir kort. Det är andra gången som jag lyckas att ta ut mig rejält på ett spinningpass. Grymt kul ju! 
1 Evah Åberg:

skriven

Skönt när man tar sig förbi alla ursäkter och kommer iväg ändå. Oftast blir det ju ett bra pass trots allt :)

2 Johanna & Jennifer:

skriven

Skönt att du kom iväg även fast motivationen inte riktigt fanns där ;)

Kommentera här: