Veckans träning

Jag tyckte att det kan vara på sin plats med en sammanfattning av veckans träning igen. Det har varit en mycket varierande vecka. Det här med att ta det lite lugnt verkar inte ligga för mig, haha. Men så länge man tränar olika saker och lyssnar på kroppen är det ingen fara.
Måndag: core fusion
Tisdag: Ca 4 kilometer löpning i skogen,
Onsdag: Vi sprang löptest med domarklubben.
Torsdag: Pilates
Fredag: Vila flörutom en skogspromenad med Rickard.
Lördag: fotboll, dm i pojkar 17. Det blev även ett impulsivt spinningpass med Sofia.
Söndag: Mötte upp Sofia för tjugo minuter pilates, en kvart på crosstrainern (det var ungefär vad jag stod ut med... Kanske att jag lär mig uppskatta den här träningsformen. Medan Sofia körde klart sitt pass gick jag ner till avdelningen med fria vikter. Körde lite marklyft och andra övningar. Bra avslut på veckan.
 
 
1 Carro :

skriven

Du har så rätt i att man måste lyssna på kroppen när man tränar.Vad är core fusion för något?

Svar: Det är mitt eget pass. En kombination av pilates, rörlighet och styrketräning.
Hanna

2 charlottelinden.se:

skriven

Så duktig du är!! Låter som en suverän träningsvecka med mycket variation. Perfekt :)

3 Kamilla:

skriven

Jag måste säga att jag får lite ont i magen av att läsa bloggvänners sammanställningar av all sin träning när jag själv inte tänker träning så. Eller ens har den tiden för att träna med den intensiteten. Samtidigt som det inspirerar...Jag gillar att läsa och ta del av träningstips och övningar.

Svar: Nej, det vill jag ju inte att du ska få! Det är ju mest note-to-self för att ha koll på vad jag tränat. Vi är alla olika och vill lägga tiden på olika saker. Det måste vara okej det med. :-)
Hanna

4 Sarah:

skriven

Skönt med en lugnare dag och bara gå en promenad :) Jag tycker det är najs med Crosstrainer :) Det jag oftast kör om jag är på gymmet :)

5 Anna:

skriven

Snyggt jobbat! Den enda "träningen" jag fått till denna veckan var en promenad idag. Jag har verkligen tappat gnistan och har så svårt för att komma igång igen.

6 Amanda:

skriven

Jag tycker det låter som en lagom och bra träning av hela kroppen. Härligt med skogspromenader😊

7 Yela:

skriven

Alltså vad jag önskar att jag hade din glädje & motivation till träning! Har du alltid gillat träning? 😊

Svar: Nej, det har jag inte. Jag har varit världens soffpotatis. :-)
Hanna

8 Matilda Berlin:

skriven

Du är ju verkligen så himla inspirerande vännen! Inte bara blir man taggad på att träna själv, utan man ser verkligen hur mycket du själv älskar att träna med! STOR KRAM hjärtat <3

9 Lexochlogan:

skriven

Låter som en perfekt träningsvecka, önskar jag fick till lika bra och mycket träning, skulle verkligen behövas

10 Marie:

skriven

Imponerande och peppande att se ska bara finna tiden ja jag vet den finns väl men ja NÄR

Kommentera här: