Himlen har fått en ängel

Ingen har väl missat Terese Alvéns tragiska bortgång. 37 år gammal och nu död i en aggressiv variant av äggstockscancer. Terese blogg var en av de allra första träningsbloggarna jag läste. Spark i baken hette den och då var inte bloggandet så stort. Terese var en mästare på att förmedla träningsglädje och den rörelseglädjen lever vidare.
Att vara här och nu och ägna tid åt nära och kära blev jag återigen påmind om. Det finns inga garantier alls för något. Saker och ting kan ändras från ena dagen till den andra.
#springförterese
1 Viktor:

skriven

Riktigt tråkigt att hon har gått bort ju, usch vad hemskt, så ung också ändå! :/ Riktigt tråkigt!

2 Mina:

skriven

Detta är så sorgligt. Att en sådan fin människa ska drabbas något så hemskt. Livet är inte rättvist och det gäller att ta vara på det ❤

3 Junitjej:

skriven

Fy, så hemskt! Spark i baken var också en av de första bloggare jag läste. Jag tänker på hennes nära och kära!!

Kul att du är med i mitt träningsbingo!

4 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

skriven

Har aldrig hört om henne men hemskt :(. Förbannade cancer alltså, den är så vidrig och tar allt för många liv :(.-

5 Www.mrskjellstrom.se:

skriven

Vet inte vem hon är, så tragiskt. Cancer borde inte få finnas
Himlen tar alltid de finaste först sägs de

6 lindajanssons - fashion:

skriven

Vad hemsk nyhet, hade ingen aning. Hatar sådana här besked, de blir liksom personliga på ett väldigt konstigt sätt. All heder till henne iallafall och låt hon vila i frid🙏

7 Sandra:

skriven

Ja tänk så hemskt 😒 Det kan gå så fort ❤

8 yasmine mamma till dennis och angelina:

skriven

så orättvist , inga barn ska behöva missta sina föräldrar. och ingen så ung ska behöva somna in. jkla cancer.
Min man dog 2013 och min son var då 3 nästan 4år så lider med denna familj. det är hemskt.

9 enna:

skriven

Det gör ont i hjärtat när man läser det

10 Jeanette:

skriven

Jag har faktiskt aldrig hört talas om henne förut, men det är alltid tragiskt när folk dör, speciellt en så ung person. Men det låter bra och härligt att hennes glädje får leva vidare genom andra :)

11 MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap:

skriven

Usch så himla tragiskt när en så ung människa dör :(

12 Sofie:

skriven

Jag läste också det, allt kan hända. Man måste ta vara på den tid man har och umgås med sina nära och kära. Inte sett hennes blogg, vad är adressen? 💓

13 Amanda :

skriven

Läste om det på Facebook så hemskt värkligen 💓

14 Matilda Berlin:

skriven

Nej fy vad sorgligt! F*CK cancer alltså =( Kram <3

15 Jenny:

skriven

Fruktansvärt tragiskt. Må hon vila i frid. Kärleksfulla hälsningar och kramar till dig <3

16 Katja:

skriven

Såå fruktansvärt och tragiskt! Jag läste om det igår!!

17 Dani:

skriven

Ja, jag fick höra det! Så hemskt tragiskt, hon fick väl nyheten om att hon hade cancer i maj? Må hon vila i frid!

Kommentera här: