Tankar och pepp efter kvällens pilatespass

Jag vågade knappt logga in här idag efter mitt senaste inlägg. Kommer fler troll ha hittat hit eller kommer jag mötas av konstruktiva kommentar var mina funderingar. Så jag blev väldigt glad.över att se era kommentarer. Några håller inte med medan andra delar min ståndpunkt. Och det är helt okej så länge man kan mötas och inte gå till personangrepp. Här i min blogg vill jag att det ska vara högt i tak och de gånger jag väljer att lyfta ett tyngre ämne ska man respektera varandras åsikter. Oavsett om man tycker personen har fel eller inte.
Men till något roligare och ikväll var det dags för pilates i Mjölby igen. Jag var sur och irriterad över att det kört ihop sig i helgen så jag måste jobba på lördag. Hade dels sett fram emot en ledig helg och att få åka till Kisa med Rickard och brorsan för att döma fotboll. Det var inte det jag räknade med. Så jag var inte på topp direkt när jag var framme. Men det räckte att komma in i korridoren upp mot salen för att jag skulle få lättare steg och bli gladare. Vad kul det ska bli att få träffa mina kursdeltagare igen, tänkte jag.
Kan man bli annat än pepp av den här mysiga korridoren/hall? Tände upp i salen, tände levande ljus och så tänkte jag filma några klipp men jag hann inte innan en av deltagarna kom. Så vi pratade en stund om lite allt möjligt och så trillade deltagarna in en efter en. Körde igång passet och vips var klockan kvart i sju och dags att avsluta. Jag fick en kommentar som gjorde mig så glad och det var att en av deltagarna verkligen kände skillnad i kroppen redan efter tre gånger. Det tyckte jag var fantastiskt att få höra. Det är ju något som jag också kan vittna om. Hur annorlunda kroppen känns bara efter några gånger.
Så om jag var sur och irriterad när jag kom dit så känner jag mig alldeles glad och pepp nu istället. Härlig torsdag!
 
1 www.nouw.com/sannaevelyne:

skriven

Usch för att du har fått troll till din blogg :/ förstår att du blev peppad i den korridoren 😍

2 My:

skriven

Jo det är viktigt att kunna mötas i mitten utan personangrepp 😊 jag har dålig koll på vad pilates är men har bara hört gott om det! 😃
Jo man blev lite glad av att se dendär korridoren!

3 Madde:

skriven

Såg jättemysigt ut, förstår att du blir på gott humör. Så trist med personangrepp. Olika åsikter är ju ok, men personangrepp,, nej. Tyvärr mycket troll på nätet.

4 Amanda:

skriven

Ja jag håller faktiskt med dig, man kanske inte tycker lika om saker men tycker man ska kunna respektera varann. Och att få höra en sån kommentar gör ju mycket för hjärtat och humöret :)

5 Fnulan:

skriven

Jag förstår att du vill träna där, det hade nog till och med jag velat. Så fint. Skit i trollen!!!

6 Sarah:

skriven

Håller med dig om att man måste få tycka olika men man ska inte vara elak :) Irriterande med folk som kommenterar dryga saker anonymt..

7 Ariella :

skriven

Vad tråkigt att det kört ihop sig för dig i helgen. Ännu tråkigare är att du fått troll. Du har helt rätt. Man behöver inte vara överens och ha samma åsikt men att gå till personangrepp är sjukt. Det är din blogg och du skriver vad du vill. Stå på dig! Pilates har jag aldrig provat men känner igen känslan du beskriver. Samma avsrinnande lugn fick jag när jag var aktiv på en ridskola. Korridoren var riktig fin och mysig.

8 Yela:

skriven

Men usch va tråkigt att troll hittat till din blogg, förstår inte hur dom orkar hålla på! :/ Du är riktigt grym vännen så strunta i dom!

9 Malin Moen:

skriven

Beklagar verkligen för trollen du fått över på besök. Hade det för ett tag sedan med. Orkade eller vågade inte besöka bloggen. Var tvungen att stänga ner bloggen för att ta en paus. Återhämta mig ifrån dessa hot/elaka kommentarer. Du är stark som skiter ändå i kommentarerna och kommer tillbaka. Visa att du är starkare! Hoppas trollen försvinner. Vi i gruppen finns där för varandra! <3

10 Netti Starby:

skriven

Vad tråkigt att du har fått sådana kommentarer och det är verkligen onödigt. Kramis

11 Sandra:

skriven

Men fy, har du fått jobbiga kommentarer, du som är så härlig, i en blogg ska man kunna prata om allt man vill, den är ju ens egen andrum liksom ❤

Kommentera här: