På busfabriken

Egentligen så var jag för trött. Men barnen ville så gärna åka till Busfabriken. Så nu är vi här tillsammans. Jag sitter och läser lite pilates och bloggar. Jag har fått en stor längtan, att börja läsa teori igen. Jag tycker att den teoretiska kunskapen tappas snabbt. Inte rent praktiskt utförande eller hur jag ska "cuea" men med muskler, ledrörelser och så vidare. Så det behövs en repetition. Vi hörs igen ikväll!
 
 
1 COUNTRYGIRL and HOUSEWIFE:

skriven

Trevlig blogg du har!! :) Viktigt ämne.

/V

http://fondofhome.blogg.se - från kråkbo till husdröm

Svar: Tack snälla! :-)
Hanna

2 David och Bella:

skriven

Vackert du är🙂och kul att du repeterar pilatesen, jag tycker det är skönt när man har något som man vill lära sig om och bli kunnig inom men har inget sånt just nu men det kanske dyker upp nått🙂

Svar: Tack! :-) Det tror jag med. :-)
Hanna

3 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

skriven

Så bra att du tänker på teorin med, jag tror att det är sådant som man lätt läser i stunden men sedan aldrig mer :). Så bra jobbat av dig :)

Svar: Tack snälla! :-D
Hanna

4 Mösstanten:

skriven

Jag kan tro att dina barn har roligt. Busfabriken fanns inte när mina barn var små.

Svar: Nej det fanns inte när jag var barn heller. Inte vad jag vet iallafall. :-)
Hanna

5 Yasmine:

skriven

Alltid bra att slå två flugor i en smäll! Ungarna har roligt och du utbildar dig :)

Svar: Exakt! Så tänkte jag med. :-)
Hanna

Kommentera här: