Jag har en kaprifol

Häromdagen upptäckte jag att en kaprifol har rotat sig i häcken på baksidan. Fråga mig inte hur den hittat dit, men lite trevligt är det allt. Jag tycker om kaprifoler och gjorde ett misslyckat försök för några år sedan att få en riktigt härlig kaprifrolbuske. Min gamla buske finns fortfarande kvar men den tar sig inte. Jag funderar ibland på om jag ska gräva upp den men jag kommer aldrig så långt.
Så här såg jag ut igår. Min romantiska klänning som hängt med nu sedan innan jag blev gravid med Ida. Bältet hör dock inte till utan är till en tröja som jag beställde från Wish. Har du haft en bra dag?
1 Anneli:

skriven

Hej Hanna,
Supersöt klänning! Jag har en liknande men måste gå ner i vikt lite för att komma i den.
Åh, kaprifoler...underbara blommor och viken doft. Jag har en kläng-kaprifol utanför sovrummet och det pustar in de underbaraste av parfympuffar på försommaren.
Kram och ha en underbar dag!

Svar: Tack så mycket för din kommentar. Ja visst är det underbart med kaprifolen. En kollega tyckte jag skulle gräva upp kaprifolen och sätta den någon annanstans så jag verkligen kan njuta av den. Tror dock att det blir svårt att gräva upp den utan att skada häcken...
Hanna

Kommentera här: