Idag har jag...

.... Varit hos Linnea och gått igenom övningar med blandat resultat. Jag var lite ofokuserad och trött vilket stör mig så här i efterhand att jag inte ansträngde mig lite mer. Jag blir lite så när jag vet att jag ska visa upp övningar som jag verkligen inte är säker på och känner mig allt annat än bekväm. Jag får ta nya tag nästa vecka när vi ses. Men jag ska nog inte vara så hård mot mig själv. Jag fick några cues som definitivt gjorde övningarna lättare att greppa och huvudsaken är att det är resultatet.
Jag har pluggat regelfrågor inför fortbildningen i helgen. Även här med blandat resultat. Dock inte ett enda prov med underkänt resultat. Det är tretton frågor man ska svara på och 11 är godkänt resultat.
Jag har gått igenom mängder med övningar teoretiskt. Bilden är dock från igår.
Jag har sprungit fem kilometer på löpbandet och efteråt så blev det en rejäl stretch för kroppen. Stretchen ovan gillar jag verkligen då jag får med baksida lår och ryggen.  Det gäller att använda armarna för att sträcka ut ryggen.
1 Pia Widlund:

skriven

Vad duktig du är, verkar vara en tuff utbildning!

2 Johanna Utterberg:

skriven

Kul och läsa om din dag :)

3 anna:

skriven

jag måste bli bättre på stretch, kollar in dina övningar :)

4 Ellen Gräntz:

skriven

Te och studier är exakt vad jag borde göra just nu, hehe...

Svar: Hehe, det är alltid lättare att göra allt annat än det man borde göra. :-)
Hanna

5 Maria at Inredningsvis:

skriven

Har du testat yoga? Inget r bättre stretch än det OCH även bra för sinnet :) Jag önskar en fin ny vecka :) Kram Maria

Svar: Ja för några år sedan men yoga är inget för mig. :-)
Hanna

Kommentera här: