Pilates med mamma

Idag kom mamma hit för att träna pilates med mig. Jag satt igår och och började på ett program och gjorde färdigt resten imorse. Jag skrev ut det med detaljerade instruktioner så hon kan träna hemma också. Vi gick igenom grunder inom pilates och eftersom mamma har diskbråck är det lite extra att tänka på. Så kul ju! Inte med diskbråck såklart, men att få instruera och dela med mig av det jag kan.
Min favvoövning fick hon inte göra men väl en massa andra övningar. Åh, vad roligt det är!
1 Felicia:

skriven

ååh kul att träna tillsammans :D

2 Sofia:

skriven

Ser härligt ut! Kram från Zurich.

3 Lars Gustafsson:

skriven

Åh. Min feta kropp klarar nog inte den övningen??

Svar: Det är det som är så bra med pilates, att det passar alla åldrar och storlekar. :-) Visst kan man bli så pass stark att man klarar en teaser även om man är lite större.
Hanna

4 lars:

skriven

Åhh det låter bra. Tack, jag ska göra ett försök. Är det bäst på morgonen eller?

Svar: Det är helt individuellt när man tränar. För en del är det bäst på morgonen och andra på kvällen. Du får prova dig fram. 😊
Hanna

5 Netti Starby:

skriven

Vad kul att du kan hjälpa din mamma med träning och bra jobbat! Kramis

6 Anita:

skriven

Kul! :D

7 kerstin ehrenholm:

skriven

härligt att träna med din mamma

Kommentera här: