Små och stora ting i vardagen att vara lycklig och tacksam över

Vi var hos vänner ikväll, jag, Rickard och barnen. Det grillades korv och vi hade en supermysig kväll tillsammans. Det var så fint att se hur Samuel satt och läste en pixibok för de mindre barnen. En sak hände dock som kändes som ett knivhugg rakt i hjärtat. (Inget med barnen) Jag blev så ledsen! Men det vill jag inte fokusera på. Istället tänker jag lista några punkter som jag blir lycklig över.
- Att jag och Rickard är så tighta. Vi är verkligen ett superteam!
- Att vi har så fina barn!
- Bästa familjen, vänner och kollegor.
- Snart sommarlov och massor med tid med familjen.
- Samuels talang för pianospel.
- Att Alexander fick höra mycket positivit på utvecklingssamtalet i veckan.
- Att Ida har lärt sig cykla.
- Pionerna som blommar i trädgården.
 
 
 
 
1 Fani:

skriven

Jag tror det är väldigt bra att göra som du gjorde här. Lista det som gör en glad och det man mår bra över, när något jobbigt som gör en ledsen händer. Kram!

2 Fru Eriksson:

skriven

Åh,Underbart ❤️ ...
Ha en fin dag!

3 Mirre - Sweetwords:

skriven

Oh så underbart, så rar bild

Kommentera här: