31 mars

Fredag, vad härligt och jag har precis jobbat färdigt för veckan. Jag och Rickard har tajmat in en ledig helg tillsammans. Annars jobbar vi ofta omlott på helgerna. Jag vaknade klarvaken halv fem imorse med en känsla av att jag glömt något. Med tanke på att jag fortfarande inte kommit på vad det var så var det säkert bara en dröm, alternativt inget viktigt. Jag tyckte inte att det var någon idé att somna om. Istället gick jag en halv timme på löpbandet och tränade 20 minuter basic pilates. Om en stund ska vi åka in till och äta middag tillsammans hela familjen. Det blir vår favoritrestaurang, thailändsk mat och senare ikväll ska jag äta godis. Om det blir som jag planerat vill säga med lite andra grejer. Annars får det bli imorgon kväll. Önskar er en härlig fredagskväll!
1 Mirre:

skriven

Härligt med fredag

2 Louise:

skriven

Ha en trevlig helg

3 Boel:

skriven

Hoppas att det inte var något viktigt :) låter som en trevlig fredag!
Hoppas du får en fin helg :)

Kommentera här: