Lyssna på kroppen

Jag tränade pilates ikväll igen, ett pass med fokus på mage. Det hänns att jag tappat mycket styrka men kroppen minns. Det är en sån här kväll när jag tänker på att inte ställa för höga krav på mig själv utan modifiera där det behövs. Det behövs bara några fler pass så är jag tillbaka på banan igen.
1 Jennifer:

skriven

Åh, så härligt med pilates!!

Själv försöker jag få in lite yoga dagligen. Det känns verkligen så underbart i kroppen efteråt, även 5-10 minuter gör under! :=)

Svar: Det är samma sak med pilates. En kort effektiv stund räcker. :-)
Hanna

2 Johanna:

skriven

Gött! Har också väldigt lite styrka just nu, men försöker komma igång med yogan lite sakta☺️

Svar: Jag behöver verkligen komma igång med mer stretching. Dock så har jag inte fastnat för yogan.
Hanna

3 Asylmamma:

skriven

Så härligt att köra pilates😍

Svar: Ja, jag älskar den här träningsformen. :-)
Hanna

4 Laila:

skriven

Gud vad duktig du är!! =)

Svar: Tack! :-)
Hanna

5 Anna Christina:

skriven

Ser bra ut. Och jag tror på det där om att bara något blir gjort, om så för en liten stund, så gör det nytta.

Svar: Jag brukar tänka att det alltid är bättre med en liten stund än inget alls.
Hanna

Kommentera här: