Sista januari

Här kommer lite av det jag styrt med idag i bilder. Overnightoats smaksatt med kanel och så frysta jordgubbar som jag kokte ihop med vaniljpulver. Jag toppade med ett gäng jordnötter.
Jag fixade med Idas dockskåp. Hon blev överlycklig och lekte med det en bra stund. Jag beställde för över ett år sedan mosaikplattor som jag ville ha till golv och nu är de på plats. Jag hade tänkt mig på ett visst sätt men jag gjorde något annat istället.
Jag tog tillvara på ljuset och tog mig ut och fotade några bilder och så filmade jag ett klipp till instagram. Det blev måånngaa omtagningar = bra träning. 
Lunchen: kycklingfilé, ris och hemgjord coleslaw. Kycklingen ugnstektes och jag hade gjort en marinad på olja, soja, chilipulver och peppar. Det var första gången som jag gjorde coleslaw och det är busenkelt. Jag hade morötter och vitkål och så hade jag i cremefraiche, dijonsenap, majonäss, salt och peppar. I en del recept är det också rödkål och lök. Det är egentligen bara fantasin som sätter begränsningarna.
 
 
1 Mia:

skriven

Härligt! Jag är mest avis på din over night oats. Älskar jordnötter!

2 GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen:

skriven

Vilken härlig (och god, haha) dag! :))

sv: Ja, så härligt!

3 Sandra:

skriven

Vilka mysiga bilder, verkar ha varit en bra dag.

Haft en bra start på veckan?
Kram

Kommentera här: