Det är skönt att ha stora barn....

... För då kan man sova till tio utan att bli väckt när kroppen som mest behöver sömn. Vid halv elva åt jag frukost. Det påminner om helgerna som tonåring när jag hade varit i kyrkan på ungdomsmöten och kommit hem sisådär vid halv ett och sedan låg och sov länge. Vilka minnen det blir att tänka tillbaka på!
Kycklinggrytan står på spisen och puttrar, jag ska köra lite styrketräning och så jobbar jag kväll. Börjar två. Hoppas att du får en härlig valborgsmässoafton!
1 Mirre - Sweetwords:

skriven

Gott med kyckling, har vi också ätit idag

Svar: Ja, jag skulle inte kunna bli helvegetarian. :-)
Hanna

2 Linda:

skriven

Hihi ja ibland behöver man verkligen få sova!
SVar: Föreläsningen gick helt över förväntan verkligen, kul när de tär åt det hållet!

Svar: Kul att det gick bra! :-)
Hanna

3 birgitmaria:

skriven

Ha ha - ja, nuförtiden får man sovmorgon ibland! Mina barn som förr var vaken före tuppen!
Vi hade en trevlig valborg med goda vänner!Nu blir det snart frukost:-)

Svar: Mm, frukost alltså! Jag måste ta mig en nicecream. Så sugen. :-)
Hanna

Kommentera här: