Snabba tre kilometer

Min bästa träningstid är antingen innan lunch eller så här efter jobbet när jag slutar åtta. Jag tänkte ta en runda innan jobbet idag men mådde lite illa så jag sköt upp det till ikväll. Farligt kanske men jag vet att jag för det mesta springer bra så här sent på kvällen. Jag hade inga särskilda planer med kvällens pass utan det enda var att jag skulle springa eftersom det var två dagar sedan sist. Jag letade upp en bra spellista på Spotify och sen var det bara att köra. Benen kändes lätta och snabba. Jag ska inte skriva att det var underbart för det är klart att tempot kändes men jag älskar endorfinerna som jag får av att ge järnet. Tre snabba kilometer blev det inklusive uppvärmningen.
 
 
 
1 Lise Korsedahl:

skriven

Va sportig du är! Just nu känner jag mig som raka motsatsen till dig. Viarit sjuk i några dagar men på väg tillbaka. Jag har som mål att vara där du är NU nästa vecka :)

Ha en skön dag!

Svar: Du är snart igång igen. Kram! <3
Hanna

2 Lise Korsedahl:

skriven

Nu har det varit mkt fram och tillbaka med min blogg adress men här är den som nu gäller. MIn domain kommer också länkas till denna inom kort så detta är länkten du behöver för att numera besöka min blogg. (länkad från min hemsida).ÖNskar dig en fantastisk lördag!
Kramar från Oslo <3

Svar: Då vet jag. :-) Jag har saknat din blogg och ser fram mot att läsa vad du har för dig! Kram finaste. <3
Hanna

Kommentera här: