Mina mest gillade bilder på instagram

Mig hittar ni även på instagram under namnet @hannafialotta. Kollaget ovan är mina mest gillade bilder på instagram. Pilates, intervaller med Sofia, goda frukostar med familjen och såklart min favoritövning teasern. Personbästa både på femman och på milen har det blivit i år och jag är jättenöljd över det.
Jag ser fram mot ett nytt spännande år samtidigt som det ger mig lite ångest. Jag tycker alltid att det är jobbigt med avslut och att lämna saker bakom mig. Men jag har mycket roligt att se fram mot också.
 
 
1 Yohanna af Skovde:

skriven

Kul att se! När man ser alla bilder på när du tränar och ser så glad ut blir jag sugen - det ser så kul ut! Måste komma igång med löpningen 2017!

Svar: Vad kul att du blir inspirerad. Kram
Hanna

2 Louise:

skriven

Gott nytt år

3 Mirre:

skriven

GOTT NYTT ÅR till er

4 Wifeey:

skriven

Jag ska absolut gå in och följa dig om jag inte redan gör de :D
Kommer nog få en massa tips från dig :D

Kommentera här: