Pilatesaddict

Den vänstra bilden högst upp är min allra första teaser, lite kul att se skillnaden. Vinkel på fötterna, hur jag har armarna, att benen är lite böjda. Men även skillnaden på magen och mina armar. Här syns det verkligen hur mycket resultat träningen har gett. De här bilderna ska jag ta fram när jag får för mig att det inte händer något.
Jag började med pilates i början på april i år och ikväll funderade jag över hur lång tid det kommer dröja innan jag tröttnar och konstaterade att det kommer jag inte göra. Jag älskar att känna att jag blir starkare och starkare för varje gång jag gör programmen. Att det finns en helt annan kontroll över övningarna nu än när jag började. Jag kommer aldrig sluta!
Om ett halvår vill jag ha samma höjd på rygg och ben när jag inte håller i fotlederna som när jag håller.
 
1 Sussi - Livet i söder! :

skriven

Snyggt jobbat!

Kommentera här: