En aning abstinens

"The teaser". När jag inte har så mycket mage i vägen ska jag kunna komma upp ännu högre med överkroppen. Testa, det är svårare än det ser ut. Nu när jag inte tränat på ett tag känner jag hur mycket jag behöver träningen för att må bra, men även hur beroendeframkallande det faktiskt är nu när jag fått in en rutin och tränat löpning så länge. Imorgon ska jag ge mig ut och springa några kilometer för att komma igång igen. Jag längtar!
 
1 http://lotte4.blogspot.se:

skriven

Åh, jag drömmer om löpning haha. Idag är bebisen 6 månader så nu måste det väl vara ok :-)
http://lotte4.blogspot.se

Svar: Det borde vara ok!
Hanna

2 The Place To Be:

skriven

Bra jobbat!!! Jag kämpar också med träning av mage för ryggens skull.
Ska testa din övning, den ser rätt jobbig ut!

Kram och kör hårt :-)
Malin

Svar: Man ska ligga på rygg och från ryggläge lyfta både armar och ben för att komma upp i position. Sedan rulla ner genom att spänna magen. Man måste spänna magen för att ha kontroll genom hela övningen. Övningen kommer från Mari Winsor Ab sculping. som finns på Youtube. Här är en länk till hela programmet. https://www.youtube.com/watch?v=PDW8BfkBio4
Hanna

3 Herr Nilssons Fru:

skriven

Oj ja, jag måste ut o komma igång jag med, har i ett svagt ögonblick lovat en svärdotter hänga med på tjejmilen i höst :)
Kramiz

Svar: Tjejmilen låter kul. Lycka till med träningen. :-)
Hanna

4 Louise:

skriven

Jag har nyligen börjat löpträna ute. :) Riktigt härligt . :)

Kommentera här: