Hos farfar

Idag har det varit mycket på jobbet och det känns som att jag inte gjorde annat än att springa omkring men fick gjort det jag ville i alla fall. Efter jobbet åkte vi hem till Rickards pappa. Har inte träffat honom sen vi var på Ölands djurpark tillsammans så det var kul att ses igen.
Jag ställde mig och lagade till kyckling i ugn som blev enormt uppskattat. Kyckling, bacon, grädde, ost, lök, färska champinjoner och färskost. Grymt gott. Kan tänka mig att det är gott att ha i ananas också.
 
 
 
 
1 kaffehörnan:

skriven

Hej hopp
Du skulle haft en stegräknare på dig

Svar: Mm, hade varit intressant att se hur många steg jag tog. Satt inte särskilt mycket.
Hanna

2 Julia Müller-Sandvik:

skriven

mat är överhuvudtaget det godaste som finns!!

3 Sanna Andersson:

skriven

ååå så mysigt !

4 Lilla Malin:

skriven

Vad gott det lät med kyckling i ugn!

SV: Tack så mycket!

Kommentera här: