1 Helena N:

skriven

Ååh skorna och toppen, vill ha!
Jeansen köpte jag på H&M förra helgen och de är bland de skönaste jeans jag haft. Önskar att de fanns i flera färger, men det verkar finnas mest av de med "low waist", vilka inte alls passar mig.
Hoppas du och familjen är återställda nu och att du kan äta igen.
Kramis Helena N

Svar: Toppen vill jag också ha. Kunde inte motstå frestelsen så beställde den.
Hanna

2 Marie:

skriven

Snyggt!

Ha en fin fin vecka!
Kram Marie

3 Fröken M:

skriven

den där toppen.... åhh !!

4 Erika:

skriven

Åhhh vilken snygg omlotttröja.

5 Isabelle:

skriven

Snyggt, älskar jeansen!

Sv: Ja, jättekul verkligen!

6 Felicia:

skriven


Så fint!!

HaR du haft en bra dag?:)

Svar: Nä det har jag inte. Jag har varit magsjuk.
Hanna

7 Madde :

skriven

Så snyggt!:)

8 Celine:

skriven

Jeansen var galet snygga!

9 Mia:

skriven

Jag har den rosa tröjan, den är bäst!

Svar: Jag beställde den. Kunde inte motstå!
Hanna

Kommentera här: