Skitdag

Den här dagen kunde ju blivit roligare. Vid ett trafikljus körde jag in i framförvarande bil. Repor på vår bil och likaså på den andra bilen. Fastän det gick bra känner jag mig ganska så uppochnervänd och jag kommer aldrig ge mig ut i snökaos om jag inte absolut måste. Ett simskolebesök känns inte som något som är värt att riskera livet för.

 
1 Mammatea:

skriven

Fy. Tur det gick bra.

2 En plats i solen:

skriven

usch vad tråkigt :(

huvudskaen är du klarade dig oskadd

3 Tess:

skriven

Usch vad tråkigt , men åt det positiva så borde morgondagen bli en bättre dag ;)

Svar: Det blev en bättre dag idag. :-)
Hanna

4 birgitmaria:

skriven

Va trist :-( Hoppas det känns bättre!

Svar: Idag känns det bättre, tack.
Hanna

5 Anonym:

skriven

sjukt mysig bild

6 Helenas Söta:

skriven

Tråkigt när det händer olyckor men skönt att det inte blev några personskador. Sköt om dig!

Svar: Ja det är skönt.
Hanna

7 Emmelie - Mamma till Ebba och Hugo:

skriven

Fy va läskigt. Tur att de gick bra! ser dock väldigt mysigt ut hos er, inatt har det regnat och är bara slask kvar här :(

Svar: Ja, här är det också slask nu.
Hanna

8 Pernilla:

skriven

Neej! Fy så trist!
Tur är ändå att det är materiella skador med det svider. Är så onödigt och hur man än vill, går det inte att ångra. Lider med dej och skickar en varm kram.
/P

Svar: Mmm, det svider. Är så mycket ändå nu så det behövdes verkligen INTE...
Hanna

Kommentera här: