Fotbollscup

Imorgon börjar allvaret igen. Jag återgår till jobbet efter åtta veckors härlig ledighet, känns bra men samtidigt lite sorgligt att barnens lov snart är över för i år. Sommaren går så fort men jag ska inte klaga då det verkligen varit en fin ledighet.
Helgen har gått i fotbollens tecken. Jag och Rickard har varit domaransvariga på Womens Winning Ground, Sveriges största flickcup i fotboll. (BullebyCup är större men då är det pojkar också som spelar. Vi lyckades få ihop tjejer till att döma alla matcher vilket var riktigt roligt. De var så duktiga!
Det spelades finalmatcher på arenan med inmarsch och uppläsning av laguppställning. Riktigt uppskattat av tjejerna som fick känna sig speciella.
Jag själv har också dömt fotboll idag som assisterande. Gick helt okej. Nu vet ni i alla fall vart jag hållit hus. Har ni haft en bra helg?
1 Znogge:

skriven

Själv börjar jag på tisdag och nog känns det lite vemodigt när man tänker på hur snabbt ledigheten gick. Men sommaren har varit skön så vi kan väl inte klaga...


Svar: Jo visst är det lite vemodigt men samtidigt gör det inget att återgå till vardagen och rutinerna.
Hanna

2 browneyedgirl:

skriven

Hoppas du har det fint :) Kramen

Svar: Tack detsamma!
Hanna

Kommentera här: