När katten är borta dansar mössen på bordet

Visst är det så man säger i det gamla talesättet. Rickard jobbar natt så jag passar på att kolla på typisk tjejfilm och äta godis. När jag var och handlade förut blev jag så vansinnigt sugen på Alhgrens sursockrade bilar (mitt absoluta favoritgodis) så de ska jag äta nu och titta på filmen "Älska mig igen": Jag har sett ungefär halva tidigare och den är riktigt bra, sorglig men bra. 
Hoppas ni har en härlig kväll!
1 Linnéasgoodiebag:

skriven

Åh vad mysigt. Då måste jag också kolla på den filmen:) kram Linnéa

2 Felicia:

skriven

Gott med godis :)

3 Erica:

skriven

Jag älskar den filmen! Så bra! <3

4 Fani:

skriven

tkr också den filmen är riktigt bra :) channing tatum är ju med liksom, haha ;)

5 Therese:

skriven

Mys med godis och tjejfilm! =) Den måste jag se!

6 sara:

skriven

Dom är så goda, och filmen är ju så fin! :)

7 Jennica:

skriven

Har aldrig testat de sursockrade...får kanske göra det... Och filmen blev jag också nyfiken på, det kanske blir en "helkväll" för mig också snart! :)
Kram!

8 Annica:

skriven

Åh, jag har länge tänkt testa de sura. Men jag försöker ju hålla igen med socker, så då blir det inte av att jag köper, men jag ska nog göra det till helgen.
Den filmen har jag också. Sorglig och tänkvärd.
Kram

9 Amandacatrin:

skriven

Den filmen är så bra! :)

10 Linda:

skriven

Den filmen har jag, men har inte sett den ännu. Får bli nån kväll under helgen med en påse bilar till, de är goda!

Kommentera här: