30 november

Månadens sista dag har först tillbringats på jobbet. Det var inte min dag. Tänkte baka sockerkaka och gjorde för mycket smet till formen så det rann över. Nästa grej som hände var att jag öppnade luckan för tidigt och då sjönk kakan ihop. Men det slutar inte där, råkar bränna mig på handen när jag skulle ta ut en plåt, tappade kakor i ugnen då bakplåtspappret åkte iväg och så lyckades jag bränna en plåt med kakor. Som tur var slutade det där och det blev inte fler missöden.
När jag slutat var det att snabbt åka hem och hämta kläder och sen åka iväg på årsmöte med domarklubben. Vi skulle ha tacos så det var lite att förbereda och jag pratade med en i styrelsen om mitt dömande. Återigen blev det prat om damfotbollen och nu kom vi överens om att han ska se mig i en match och så fattar jag ett nytt beslut efter det. Han ser verkligen potential i mig vilket är jätteroligt. I alla fall så var det en trevlig kväll och det var roligt att träffa domarna utanför planen.

Kommentera här: