Vit eller svart

Har aldrig varit inne på Jotex hemsida och upptäcker att de har mycket fint. Jag är svag för ljushållare och gillar den ovan. Funderar på färgen bara. Vilken hade ni valt?
 
1 Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland:

skriven

Åh vilken fin! :)
Och vad svårt att välja, jag tycker att blommorna var finare på den svarta, men jag är inne i en period då jag vill att allting ska vara vitt nu :P

2 Pyzen:

skriven

Jag skulle säga att det beror på vad det är för färg på väggen där du skall ha dem. Är det en mörk vägg skulle jag köpa den vita. Är det en vit vägg den svarta. I övrigt skulle jag gå på den övriga inredningen i rummet. Är den mörk, köp den svarta. Trevlig advent.

Svar: Tack för tipsen.
Hanna

3 Rebecca Jöre:

skriven

Beror ju på vad man har för färg på väggen. Har man en mörk vägg hade jag valt den vita. Har man en ljus vägg hade jag valt den svarta. Snygga var dom iallafall!

Kommentera här: