Söndag

 
Bilden är från när vi var i Hälsningland i augusti. Älskar hur ljuset faller i vattnet.
 
Trötta Hanna sitter här, hade egentligen tänkt att gå och lägga mig tidigt men jag har inte riktigt ro till det. Rickard är iväg och köper godis. Vi har varit så onyttiga i helgen så kan lika gärna fortsätta på det spåret. Filmen "Going distance" med Drew Barrymore och Justin Long i huvudrollen är på. En riktigt bra film som vi sett flera gånger och vi tröttnar inte.
 
Har ni haft en bra helg? Åh nu kommer Rickard med godis. Min nya favorit är hallonlakritsdöskallar. Så goda!
1 Jeanette♥:

skriven

Jättefin bild.
Min helg har varit ok...har ju jobbat:)

Svar: Tack. Jag har också jobbat i helgen så det är skönt att vara ledig nu,
Hanna

2 Käthes mode & skönhet:

skriven

Måste testa hallonlakritsdödskallar. :)

Svar: Gör det. :-)
Hanna

3 browneyedgirl:

skriven

Heeej =) Tur att du kikade in hos mig, nu sparar jag dig....allt bra? Kramen

Svar: Ja, det är bara bra. Lite snuvig bara.
Hanna

4 Maria - mamma till Liam ☆:

skriven

superhärlig bild :)

Kommentera här: